چاپ        ارسال به دوست

نبرد بی وقفه با کرونا در بانک دی

بانک دی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و همچنین حفظ سلامت مشتریان و کارکنان، تمهیدات ویژه ای را به صورت دقیق و مستمر در دستور کار دارد.
به گزارش روابط عمومی بانک دی، در روزهایی که مردم با نگرانی‌های ناشی از ابتلا به بیماری کرونا از منزل خارج می‌شوند و با مراجعه به شعب بان
کی در معرض ریسک‌های متعددی قرار می‌گیرند، بانک دی ضمن گسترش خدمات غیرحضوری، تمهیدات ویژه ای را به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی و صیانت از سلامت کارکنان و مشتریان در شعب اجرایی کرده است.
بر اساس این گزارش، ضد عفونی کردن مستمر تجهیزات شعب و دستگاه های خودپرداز، تب سنجی کارکنان در بدو ورود به شعب، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین کارکنان، غربالگری کرونا در ستاد و شعب، فاصله گذاری در حین ارائه خدمات به مشتریان و ارائه خودکار اختصاصی به هر مشتری از جمله این اقدامات به شمار می رود.
همچنین بانک دی هم راستا با نظام بانکی به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری مشتریان، برخی از خدمات غیرحضوری خود از جمله سقف برداشت وجه از طریق کارت و سقف برداشت از طریق دستگاه‌های خودپرداز را افزایش داد و برخی سرویس‌هایی که قبلا فقط از طریق مراجعه حضوری مشتریان ارائه می‌شدند نیز به خدمات الکترونیک بانک دی افزوده شد. از سویی، اطلاع رسانی به موقع و موثر درباره نحوه ارائه خدمات به تمامی مشتریان و مخاطبان بانک دی از طریق تمامی ابزارهای اطلاع رسان موجب کاهش حجم قابل ملاحظه‌ای از مراجعات مشتریان را به شعب شد.
گفتنی است، در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و افزايش ايمنی و سلامت مشتریان و کارکنان، امکان ارائه خدمات بانکی از طریق خدمات بانکداری الكترونيك بانک دی مانند همراه بانک، اینترنت بانک، اینترنت بانک همراه، مرکز ارتباط با دی و تلفن بانک فراهم است.


٢٣:٥٠ - چهارشنبه ٣ ارديبهشت ١٣٩٩    /    شماره : ٢١٦٤    /    تعداد نمایش : ١٢٢٠


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج